paaaaarty

Vem är inte avis på T? Låter jätte kul, kanske ännu roligare om man faktiskt är intresserad av sånt. Nu sitter jag inne på mitt rum och lyssnar på hela släkten sitta o prata på här utanför. Det var lite för ansträngande för att jag skulle orka sitta kvar. MEN jag har gjort en polkagris cheescake, så lär ju ta mig ut där snart.

Ikväll blir det paaarty, är faktiskt, för en gångs skull, taggad som aldrig förr. Med andra ord jag brukar alltid va grymt trött men känner nu att de kanske kan bli kul ändå. hoppas bara att det är roliga människor ute, har hört lite rykten om att några ska ut iaf. Fast vi är ju hur som helst väldigt roliga själva så de fixar sig nog. Bara solen tar och tänder sina strålar och hänger med!


min är däremot grymt mycket finare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0