Pres

Tydligen är det en presentation som gäller för oss alla, skulle även bifoga bild men har inga på min enda kärlek som jag sitter vid nu, el minidator.. ska se om jag kan finna någon senare.

Jag skulle själv kalla mig för den humoristiska i gänget, tror inte dom andra håller med. Alla är rätt roliga. De få gångerna vi jämfört oss med sex and the city har jag blivit Miranda, det säger väl en del. Jag har inte kort, rött hår däremot och har inga planer på att bli advokat. Det är också så att jag är överdrivet förtjust i mat, med min konsumtion skulle man kunna gissa på en vikt på x antal 100 kg, men riktigt så farligt är det inte. Men om ni vi göra mig glad, ge mig god mat!

A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0