"Tjena babe! Jag skulle vilja ha en Big mac-meny"

Resten av gänget verkar ha haft en chill och trevlig söndag, men det kan jag inte påstå att jag har haft. Det blev ju rätt sent igår och jag somnade väl inte förräns vid halv 5, och 4 timmar senare ringde mitt alarm. Då insåg jag att jag inte fick ligga kvar i sängen halva dagen och bara sega, utan jag skulle upp och jobba på älskade McDonald´s. Som tur erbjöd mamma mig skjuts så jag fick sova en timme längre.

Jag är rätt stolt över mig själv att jag klarade av att jobba hela dagen och jag kände mig riktigt grym. Det roligaste under hela dagen var när en man i 40 års åldern kom in och kallade mig "babe". Först blev jag lite chockad för det är inte det man brukar få höra av kunderna precis, men han var jätte trevlig så det var bara kul!

Kvällen kommer spenderas framför tvn och förmodlingen blir det Beck-filmen.
Bye bye!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0