Trånar efter en blå bikini

Idag var jag på veckorevyn och chillade med två söta kvinnor. therese L och Linda N! Tack till dom för att jag fick den här möjligheten. Jag har bestämt vad jag ska bli och även om jag visste det tidigare så är jag säkrare än innan för dom gör preeecis sånt jag älskar! Kontoret var fräscht och öppet, trvligt folk, och så hade dom en sån där härlig vägg med de två kommande numren av veckorevyn så jag ligger ju lite före nu va;) Och jag fick samtidigt se en bikini som jag ska köpa, den är inte ute i affären än men jag vet när den kommer ha ha ho ho haaa!

Jag har, förutom att vara cool på deras kontor i min mormors korta klänning och bara varit allmänt chic, införskaffat ett rouge som u redan har;) Och så köpte jag ett härligt friskt nagellack från Make up store, "Nice".



Drog hem till Ullis och där hittade jag även A, vi fikade två gånger och jag satt uppdaterade min dress medan juristerna arbetade febrilt med sin uppsats!  You go girls!

Nu ska jag snart ner till Alex och äta, sen blir det poker!!

The gossip - Standing in the way of control

/ T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0