Loretta Lux och Solen

Jag kanske skolkade liite idag och jag kanske drog till stan med Sofia. Fast jag mådde faktiskt lite dåligt imorse och trodde att jag var sjuk. fast det var kanske till och med planerat sen igår att jag skulle må lite bad idag;)
Jag och Sole drog ialla fall till stora staden och chillade i solskenet.
Vi var på väg upp i kulturhuset för att se en utställning av Loretta Lux och för att ta en fika när A och U ringde och tvingade hem oss till Ullis. Vi vände glatt i rulltrappan och köpte en blåbärslängd och lite proviant till tågresan hem och så hamnade vi hos de andra som hade fixat kaffe.

halv fyra hämtade jag min lillasyster på dagis och så blev jag tvingad att göra middag till mig, max och klara. Det blev wok med kyckling, kokosmjölk och ris mmm marabou!




jag spanade efter färgglada klänningar eftersom vårt tema på studentskivan i april är just FÄRGGLATT


Sole köpte dessa chinos för en liten penning




Loretta Lux

back/zurück back / zurück back / zurück back/zurück
Ganska läskiga barn

Loney, Dear - Airport surroundings

Puss Tea


Kommentarer
Postat av: Malin

Åååhh, jag var och såg på hela den utställningen för några dagar sen, dom ser sjukliga ut men det är ortroligt snygga bilder! Ni borde se hela utställningen!

2009-03-28 @ 16:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0