How I hate to spend the evening on my own

Party status igår: 2/10...knappt. men vi kämpade på, vikingar som vi är. Alex drog runt tolv och jag och Ullis tog sällskap till viss del kanske 20 min efter. Men trots det låga partyhumöret så köpte jag faktiskt en riktig drink, det har jag inte gjort på länge och visst smakade det smaskigt! Somnade hos X och fick skjuts hem på morgonen, sömniga jag tackar för det. Har varit med alex hela dagen, "pluggat", fikat och kollat på skins. ta bort det första för det ljög jag om.



A's nya söta skor


Omeletten såg lovande ut...


...tills alex skulle servera den. men det rättade vi till med lite basilika


En isig bäck som vi hittade på vår promenix, alex valde att bada


Och så en sista bild som beskriver kungsängen på en söndag EXAKT som det känns

Eddie Cochran - C'mon everybody

/ T


Kommentarer
Postat av: balbabla

hahaha mr x

2009-03-22 @ 19:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0