Konichiwa bitches

Summering av lördag: Vi hamnade på sportbaren..nån förvånad? alltid där, har vi något annat liv? nej. Hade vi kul? japp, det vi minns.Juudas är ingen judas så här ska vi inte spara på snasket. Alex, en söt tjej på 18 år, hoppade vilt runt i sportbarens lokal tillsammans med Sofia och Sassa. Ullis, liiite gladare än oss andra, dansade som ett djur, först hos mig, sen på sport. Det var roligt att se henne flyga runt haha! Jag som aldrig dansar dansade frivilligt fyra gånger och bara det förklarar kvällen ganska bra. Som vanligt, kyssar hit och dit, dvs mellan oss tjejer, sockan undrade till och med om vi var bisexuella haha, nej nej, vad ska man säga? vi blir gosiga när vi är på lyset. Några snyggingar? Nopp, inte en enda. Sofia och Alex gick hem tidigare och vid stängningen åkte Ullis och Karin på efterfest, jag övervägde att följa med min darl L på efterfest men vände ganska snabbt och tog mig hem med Jonte i telefonen, det ska du ha stort tack för och jag är skyldig dig en livlina ifall du vandrar ensam i natten nån gång.

Idag känns det inte så jätte kul längre och jag har bestämt mig för att dra ner på partandet, för oavsett om vi bara är på sportbaren så går det att festa rejält där med. Nästa helg fyller Sole år så då måste vi ut igen men det kommer nog bli så att vi åker till nån bar på söder och chillfestar, det ser jag fram emot.

Alex ligger i soffan framför mig och dör, Ullis ligger hemma och ojjar sig, sole sitter hemma och pluggar massa religion. Vi får se om vi kallar till mlte ikväll. Tills vidare, puss

/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0