Veckorevyn here I come!

Japp, det lönar sig att stå i. Jag har skickat mejl till massa tidningar och frågat lite om praktikplats osv. Alla har varit elaka och sagt "..nej tyvärr, nej tyvärr fööööör, detta e' en stamp i golvet affär" ( dvs, vi har inte plats för det just nu) MEN! Veckorevyn däremot, dom var väldigt glada och söta, ingen praktikplats men dom undrade om det var lika bra att jag kom upp till dom i några timmar och hängde där och fick lära mig mer om jobbet!!!! Nej sa jag, nej jag ljuger, jag hoppade upp och skrek av lycka. Så på fredag den 20 mars ska jag upp till veckorevyns två layoutare/formgivare och chilla där. Hur kul som helst och ni är jätte välkomna att känna er avundsjuka;)

Jag vill ju jobba med tidningslayout när jag blir stor men innan dess ska jag in på Berghs och så tänkte jag att man kunde börja knyta lite kontakter med olika tidningar för jag kommer verkligen behöva en praktikplats lite senare.

Nu ska jag iväg med papps och handla kläder åt honom, det är kul för han ser så ung ut så man kan faktiskt klä honom coolt och han tycker om det! Sen bär det av till mammas 40 års kalas och efter det mot hennes stora 40 års party! jag ska vara bartender vilket jag inte ens förstår att man kunde tvinga mig till, jag kan inte ens blanda saft.



Puss och kram skummbanan!

/ T

Sonny J - Handsfree (If you hold my hand)

Kommentarer
Postat av: Zandra

sv: okej, kul! :D

Jag träffade en kompis igår :)



Allt bra idag?

2009-03-07 @ 10:14:11
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0