Vi stannar gärna i Kungsängen

Jag är definitivt uppe först, sån är jag! Trots att jag var hemma halv yra och inte la mig fören vid fyra så är jag uppe, vid liv och redo att möta en ny dag (1 dag närmare min födelsedag för det är imorgon!)

Igår var vi ute i Kungsängen och jag skäms för att säga det här men det var den femte helgen i rad, aaaawkwaaard! Jag hade skit kul ändå, det blev till och med dans två gånger, givetvis blev jag tvingad båda gångerna men det är otroligt att jag gjorde det, annars brukar jag sneaka iväg lite smidigt, jag gillar inte att dansa direkt.

Kvällen började med att ida och jag var bartendrar hemma hos mamma som fyllde år och jääävlar vad det var mycket sprit, sen drog vi upp till Alexandra, the very local bar, skickade runt några isbitar av ingen anledning, drack lite, hittade klubbor och drog till Sportbaren.

Grejen med sportbaren är att man alltid känner någon där! Hur skönt som helst, man känner sig definitivt säker if you get my drift. Men nästa helg ska vi bryta mönstret och åka in till stan och fira moi som fyller 19. Det blir 90's men det finns inget som säger att vi inte väljer att gå nån annanstans;)

Baren hemma hos mamma, vi utnyttjade alla möjligheter!
Baren hos mamma som vi utnyttjade väääl


Ida och jag drog en twist för att chilla lite från det hårda bartender jobbet


De två brudarna som startade isbits trenden





Sockan är tjurig, tur att alex är glad!

/ T

The Kills - Sour cherry

Kommentarer
Postat av: SOFIA

LÄCKRA SOM DJUR!

2009-03-08 @ 20:27:41
URL: http://envanmedenbil.blogg.se/
Postat av: alba

som djur var ordet!!

2009-03-08 @ 20:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0