Vuxenpoäng?

Som ni säkert redan har sett (tänker på bilderna) så var fredagskvällen riktigt rolig även fast vi delade upp oss framåt natten, haha. Vi som inte åkte hem drog alltså till magenta som var ett helt okej ställe. Vi dansade, drack drinkar och hade allmänt roligt. Folket som var där var väl lite för sliskiga för min smak kanske, gillar inte riktigt dom där ljusblå koftorna matchat med ett backslick som killarna där körde på. Och snacket om att "min pappa ska köpa ett slott" går inte heller hem hos mig, eller någon av dom andra tjejerna, så tyvärr..folket var väl inte något att hurra för. Men vi som var där tillsammans hade en bra kväll, tills vi skulle åka hem.

Efter att ha åkt ca 10 minuter på nattbussen kände jag att jag inte klarade att sitta kvar en minut till så jag och Sofia hoppade ut i friska luften en stund och tog en taxi hem istället. Ibland behövs det. Taxichauffören var jätte rolig och berättade massor av historier för oss på vägen hem.. så tiden gick fort och vid halv fem tiden var vi äntligen hemma hos mig och slocknade ganska fort.

Idag har jag, Alex och Tea varit på Ikea och shoppat grejs till mitt rum. Blev en lampa, lite förvaringslådor och tre ljus som luktar äpple, rosor och vanilj. Luktar i hela mitt rum nu, mmmm love it :) Vi kom fram till att det var vuxenpoäng för våran del idag också. På en söndag förmiddag sätter vi oss frivilligt i bilen och kör till Ikea, vandrar runt och plockar ner grejer i en gul påse och tycker att det är riktigt kul att titta på olika hyllor och glödlampor. Hmmm..ibland förvånar man faktiskt sig själv.

Shit vilket långt inlägg det här blev, undrar om nån kommer orka läsa. Själv brukar jag bli trött bara av att se att nån har skrivit så här långt och klicka mig iväg från sidan illa kvickt. Men ni kanske inte är som jag :p Hoppas inte det.

Nu: spanska plugg (har 50 glosor tills imorgon)
Sen: Beck


/ U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0