With emptiness, eagles and snow

Som sagt, igår var det party, och jag tror jag talar för oss alla när jag säger fyfan för idag men vi hade kul igår. jag har precis kommit hem eftersom jag spenderade natten hos ida, vi åt mackor och drack te men somnade med tvn på så jag vaknade halv 7 till kapten flax eller nåt annat härligt barnprogram.

Nu har jag iaf tagit mig hem och har precis tagit en dusch så jag känner mig lite fräschare iaf nu när inte håret ligger slickat längs huvudet pga smutsighet. Om ett litet tag ska jag ta och åka iväg till örnäs ´för att titta på när min mamma rider, jag har en känsla av att det kan bli väldigt underhållande.


Läckra bilder T hade lagt upp btw, känner mig stolt.

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0