big girls, you are beautiful

nu sitter jag och Tea ute i solen och dricker kaffe och väntar på att cheesecaken ska bli klaaaar, nu står timern på 18 min men ställde den bara på 50 och sen ska den bli kall också. och så ska vi göra glasyr,. och ha på polkagrisar och sen äta tills vi spyr. jag ser fram emot det, det gör jag verkligen. jag hoppas att jag blir riktigt fet så att det äntligen syns att jag äter dygnet runt. okej, jag kanske klagar på fel saker, men så kan det va. tea la sig nyss ner och solade efter att ha snott alla mina kläder.. (och min syrras) hon är ju för hemsk. själv så har jag så ont i halsen att jag håller på att dö, hoppas att jag inte gör det bara.

echo
echo
echo
echo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0