En lista i väntan på A.

Matvanor:
Bästa maträtt?
Grillat! Smaskens.
Bästa dryck?
Fanta, mjölk eller ramlösa.
Hat dryck och maträtt?
Korv och blodpudding!
Bästa alkoholdryck?
Vitt vin eller en corona
Använder du smör på smörgås?
Ja, det är torrt utan
Smågodis? färdiga påsar? Smågodis

Favoritglass?
88an


Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?
Beror på hur mycket jag tjänat ;p
Har du mer skor än kläder? Nope, men jag älskar skor så det är min plan i framtiden
Favoritplagg? Jeans, men det är nice med leggings också.
Hatplagg? Byxdressen eller harembyxan, så jäkla fult

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Pluggar

Vad vill du bli? Inte den blekaste..men har lite planer på vad jag ska plugga sen ändå.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning?
Jorå, men nu längtar jag efter att ta studenten.
Är lönen viktigast? Nej

Boende:
Lägenhet eller hus? Hus med päronen

Framtidsplaner med boende? Hoppas på en egen lya snart!
Litet eller jätte stort? Lagom
Drömboende? I ett hus i ett varmt land
Landet eller mitt i stan? Nånstans mittemellan
Mysigt eller sterilt? Mysigt men snyggt

Lite allt möjligt:
Har du barn? Nej tack och lov :p Väntar nog med det ett tag asså.

Är otrohet okej? Nej det tycker jag inte
Älskar du någon? Ja, min familj och mina vänner.
Betyder familjen mycket för dig? Självklart gör dom det
Är du lojal? Ja
Tycker du om att dricka dig full? Nej, inte för full, vill inte tappa kontrollen.
Hemmafest eller ?gå ut på krogen fest? Hemmafest på sommaren med grillning och annat mys :)

/ U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0