Galna människor

Är hemma idag, vaknade helt dunder förkyld och så hade lektionerna bytt plats utan att vi visste om det så det blev inget med det idag. Skivan var rolig igår, dansade som aldrig förr men sen drog vi med sista tåget iaf. Men det sägs ju att man ska gå när det är som roligast så tror att vi gjorde rätt ;) Annars hade iaf jag varit körd idag..

Precis som Tea hade jag planerat att handla en jätte fin bikini från Matthew Williamson kollektionen, men icke..den är såklart utsåld, redan!! Shit folk är ju galna, klockan är liksom halv ett och allt är redan slut. Får väl hoppas att det finns nått kvar i butikerna? Tveksamt, men ja.

Nu ska jag städa upp lite i mitt rum och sen fortsätta med segodag.

/ U

Kommentarer
Postat av: Madde

lektionerna har ju varit i den här ordningen hela den här terminen tjejer, så det måste ni ju vetat :D men skönt med lite sovmorgon iallafall!! :)

2009-05-14 @ 12:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0