I used to wander these streets

Jag gick nyss upp på mitt rum efter att spenderat kvällen med pappa och Pia. Vi har grillat, kollat på Babben & co och Brottet och Straffet. Låter inte som en lördagskväll i mitt liv, men så är det faktiskt. Det har varit trevligt och skönt eftersom jag fortfarande är trött som ett djur. Fortfarande från valborg, men mest för att jag har spenderat min dag i Sollentuna sporthall med att döma Sollentuna mixed cup.
Halv 10 gick jag hemifrån och var framme 5 minuter senare, så jag klagar inte över att det är nära.
Dömde med en man som jag inte vet namnet på och Niklas. 10 matcher var det var så jag inkasserade 760 kr, bara för idag. Inte illa pinkat ;)
Imorgon ska jag dit igen, men dagen blir inte lika lång som idag som tur..

Ska väl sova alldeles strax.
Godnatt
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0