Ibland blir man rädd för sig själv, eller är det bara jag?

Sitter hemma hos Alex och käkar falukorv med skruvpommes! Hur gött som helst ;) (men alex mun brinner)

Snart ska vi se om vi hittar en glammig outfit inför kvällen och sen ska hår och smink fixas, o så bär det av till Tea för att pimpla lite vin innan vi drar in mot stan och Solens skiva. Yeyyyy.

Idag gjorde jag en sjuk grej i skolan, det sjukaste jag någonsin gjort, tänker dock inte berätta vad i den här bloggen..men jag kan säga att jag blev rädd för mig själv i det ögonblicket! När jag väl upptäckte vad jag sysslade med vill säga. Tro nu inte att jag är någon sjuk psykopat och har mördat rektorn eller nått sånt, nej nej! Men knasigt var det i alla fall.

Nu ska vi sätta igång och förvandla oss till glamour queens här.

Pusselipuss!

/ U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0