Jag vill ha en egen bil, nu!

Är så trött på att ta mig fram kommunalt, och nu har jag ändå haft mitt körkort i snart åtta månader. Tycker att det är på tiden att jag får en liten bil. Men fattig som man är så är det omöjligt just nu, suck. Får vänta ett tag till I guess..

Igår var jag förresten på itroduktion på mitt nya jobb, är så otroligt glad att jag fick det här jobbet. Tror att det kommer att bli jätte roligt :) Efter att det var klart så gick jag hem till mormor och fick jätte god middag. Hennes vän var där på besök och hon hade med sig massa delikatesser från Frankrike. Ankbröst fick jag, och det var supergott. Men förrätten däremot..det gick bara inte. Gåslever! Blev tvungen att smaka en liten bit och det var kanske inte så farligt, men tanken på att det var en lever..från en gås! Nej, ni förstår min poäng..nada para mi :p

Idag blev det en fika efter skolan i sällskap av Alex, Jenny & Linnea..Dennis kom förbi en stund också och pratade med oss. Nu har jag lovat att dammsuga undervåning..ska bli jätte kul, verkligen.

Puss

/ U



crazy bitch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0