Klassens blondin



Som vanligt var det ett bra tag sedan jag uppdaterade i våran söta blogg, men jag måste nu få skriva av mig lite. Bilden här ovan förestället då mig(?) på något konstigt vis. Det var innan min studentskiva i onsdags när jag var påväg hem från sminkkursen hos Make up strore. Har nog aldrig haft så mycket smink i hela mitt liv, men jag blev faktiskt riktigt nöjd. Jag sa att jag skulle på en skiva med temat Glamour så det blev rätt mycket glitter och så.

Skivan var förövrigt helt underbart rolig! Den blev verkligen bättre än vad jag hade förväntat mig. Middagen var trevlig och jag blev klassens blondin. Jag förstår inte varför?
Sen när de flesta föräldrarna gick drog festen igång och det var dans från första stund! Jag fick festa med de jag tycker mest om, kan de bli bättre? Synd bara att A, U och T gick så tidigt :(
Halv 5 var jag hemma på torsdagsmorgonen och sedan dess har jag varit helt döööd... haha

Ikväll blir det Eurovision contest med några vänner och sedan Sportbaren. :)
Ha en bra kväll!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0