Långhelg, me like!

Vad det har varit skönt att vara ledig några dagar nu, minus jobbet igår då, men det var inget långt pass så det kvittar. Imorgon är jag förresten också ledig, men lite plugg är inplanerat..fast man får ju vara hemma så det räknas inte!

Igår efter jobbet åkte jag hem till Karin och vi grillade, drack corona med lime och badade bubbelpool. Jätte mysigt var det. Sen skulle det bli film, men då somnade jag på soffan istället..sånt som händer. Så gick upp och la mig och vaknade pigg och glad idag! Käkade frulle i solen och sen åkte jag, Karin och Danni till jakan för lite shopping. Danni var den som shoppade mest, men vi var inte sura för det! Fick trots allt med mig två snygga t-shirts hem..och en skagenmacka :D Dom har verkligen världens godaste mackor på Tastys. Skulle kunna flytta in där, bara för att få äta dom där mackorna varje dag!

Senare kom Alex och hälsade på mig och ikväll har vi kollat på Twilight. Andra gången jag ser den, och den blir ju bara bättre..och jag behöver ju egentligen inte ens nämna att Edward/Robert är gudomlig.

Nu ska jag sussa. Puss / U


På tal om inget så slänger jag upp den här vackra bilden på mig och Sofia ;)




Kommentarer
Postat av: SOFIA

alltid så läckra ;)

2009-05-03 @ 23:01:13
URL: http://juudas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0