Ledig torsdag

Solen skiner, värmen är tillbaka och jag är ledig idag. Kan det bli bättre eller?
Sen klockan halv 10 har jag suttit på balkongen och ätit en god frukost. Men nu sitter jag tyvärr inne eftersom solen är dum. På morgonen/förmiddagen är den på balkongsidan och på eftermiddagen på uteplatsen, men just nu är den mittemellan och töntar sig. Riktigt irreterande eftersom jag vill sola!!

Även fast jag är ledig har jag lite jag måste göra ikväll. Klockan 6 kan jag ska vara vid Globen för ett informationsmöte inför SM-finalerna i handboll som spelas på lördag. Jag ska vara funktionär och jag ber på mina bara knän att jag får vara presslöpare igen.
Sen ska jag chilla ett tag tills jag ska möta upp Sex på plan för att sedan spela Korpen-match i Bandhagen. Vi möter Monster och i deras senaste match losade de med 8-0 så vi måste langa show!

Nu ska jag kolla om solen har kommit fram på baksidan....
MEH, det är typ kallt nu och solen har gömt sig i ett stort fett moln... MORR!

/S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0