Miaaao

Är hemma och skriver på svenska uppgiften idag, är så trött på skolan så att jag skulle kunna hoppa av nu! Men det känns ju lite dumt såklart, när det bara är två veckor kvar :p haha. Så det ska jag inte göra. Men det suger att alla uppgifter, prov och skit kommer nu på slutet. Då menar jag verkligen alla också. Man har liksom ingen ork kvar..inte jag i alla fall..det är så synd om mig :p Nej jag ska inte klaga mer på det nu. 2 veckor liksom!!!!! :D

Snart kommer Tea & Sofia hit och myser med mig, inte ordagrant kanske men lite kaffe o snack blir det! Behöver lite sällskap en sån här regning och pissig dag.

Ska sätta på kaffet nu!

Later ;)


/ U



Haha älskar den här bilden :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0