När det äntligen är över

Imorse gick jag upp tidigare en vanligt eftersom det var projektetsdag idag! Vid 9 tiden var jag i skolan och började fixa det sista med vår "monter" innan tvåorna skulle komma och kolla. Vi ställde upp små shotglas med lemonad i och fixade ordning så allt såg snyggt ut.
Vid halv 10 kom halva bildtvåan för att lyssna på oss. Linda var ond och bestämde att vi skulle vara först, men det var nog tur för då var alla pigga och orkade lyssna.
Det gick bra att presentera och vi fick bra respons av alla. Skönt :)
Sen lyssnade vi på alla andra till klockan två. Jag höll på somna flera gånger eftersom jag var så sjukt trött av någon konstig anledning.
Efter skolan skulle jag direkt hem för att plugga matte men så blev det inte. Det blev en liten runda i Jakobsbergs centrum och jag gick ut därifrån med en bikini, en randig tröja och solglasögon.
Men sedan kallade plikterna och jag åkte hem och pluggade ett tag. Vid fem kom mamma och hämtade mig och vi åkte till Barkarby där jag handlade fotbollsstrumpor, målvaktshandskar och underkläder.

Hela kvällen har jag pluggat matte och gjort klar min foto/grafisk kommunikation-bok som ska skickas in på tryckning imorgon.

Godnatt!
/S


(skrev det här igår, men min dator dog)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0