Nej, din närvaro förgyller inte min kväll

nu sitter jg här och försöker skriva en essä, det går segt, väldigt segt, men sakt men säkert rbetr jg mig framåt. Ni k nkse tycker tt jg skriver lite lustigt, men min fågel har ätit upp A på tangentbordet så den vill inte alltid fungera. men just nu verkar det gå reltivt bra if!

igår var det ju vårn efterlängtade skiva och jg hade jätte kul. Men tydligen så blev jag sur, men det märkte jsg inte av själv. när sk människor lära sig att om frågn " är du sur" kommer fram fst än mn inte är sur, då blir mn sur. Väldigt sur. som en liten citron. Men förövrigt så var det jätte bra, vi dansade och tjoade och idag har jag ont i både fötter och ben, jag som aldrig dansar (nykter, vilket jg nästn var igår) Nu väntr jg bara på att alla bilder sk komma upp så att jag, som inte hde med kamera, kan njuta av hur underbrt allt va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0