Nights in White Satin

Jag blev rejält skakad nyss, fick reda på att mamma har krockat. Och medan jag ringde henne i panik så såg jag inte att min låtsaspappa skrev att hon var oskadd men att den andra bilen hade tagit skada. Hon var på väg hem nu men jag vill att hon ska åka till sjukhuset istället och kolla så att hon inte har gjort illa sig. Usch, jag blev jätte rädd...Hoppas det inte händer igen.

Innan jag fick reda på det här satt jag och skrev om en otroligt bra låt....med en otrolig hunk! Ja, jag är killtjusare, Berts syster.
Nights in white satin med moody blues, det är orginalet. Men så hittade jag en version med Declan, ett litet ättrigt småglin som wailar för mycket...den var bra i refrängen..bara.
För att visa hur snygg sångaren i moody blues är så lägger jag upp ett live klipp med dom och den låten...han är hetast där.och ja...lilla grinet är nedanför. Tyck vad ni vill men orginalet gör sig bäst.

/ Tea



Kommentarer
Postat av: Ullis

Nej men gud :O vad läskigt! vilken tur att det gick bra!



Kraam!

2009-05-12 @ 17:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0