Nyslingad

Idag efter skolan följde jag med Karro till hennes praktikplats i Bro. Hon får komma lite när hon vill dit och ta med sig egna kunder för att lära sig mer av frisöryrket. Lockboden hette salongen och den var riktigt mysig :)
Karro slingade mitt hår och det tog nog upp till 3 timmar innan allt var riktigt färdigt, men det är det värt när jag knappt behöver betala något. Om jag hade gått till en vanlig frisör hade det kostat runt 1000 lappen, men nu fick jag betala 350 kr istället. Inte illa pinkat ;)

Hela kvällen har jag och Moa suttit och skrivit vår opponering på Marias webbsida som ska vara inne till Antonio imorgon. Nu äntligen är vi klara och det känns jävligt bra!! Kanske det sista man pluggar till på gymnasiet?! :D

Nu ska jag chilla galet med te, pözz
/S




Toffsrandshår, FIIIINT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0