Sammanfattning av helgen

Lördagen började med shopping på Stinsen med Karin, hittade äntligen ett par chinos och lite annat nödvändigt som underkläder. Sen blev de lunch på donken och på vägen dit hann jag med att springa in i ett fönster också, haha. Ni vet sånna där glasdörrar som snurrar..en sån var det, trodde att jag såg utgången men icke..smack sa det istället! :p

Sen på kvällen blev det grillning som Tea redan har nämnt och efter det en sväng till sportis. Idag sov jag ut riktigt ordentligt och sen åkte jag och Sofia hem till Karin. Har suttit och snackat och druckit kaffe på hennes baksida och sen kollade vi på American Psycho. Herregud vilken äcklig och sjuk film, men Christian Bale som spelar huvudrollen är sjukligt snygg! Mmm..

Nu är jag tillbaka hemma igen i alla fall och har precis käkat middag, ska bara slappa och ha det skönt ikväll. Ladda upp för en ny vecka i skolan med prov, studentskivor och allt vad det innebär.

Puss / U



Don´t do this to me Christian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0