Sego?

Oj, somnade typ dirrekt efter maten..och har sovit tills nu. Inte bra, nu kommer jag ha svårt för att somna sen. Eller kommer jag? Jag kan ju inte påstå att jag är speciellt pigg idag..så det kanske inte blir några problem med det i alla fall :)

Idag var jag och letade studentskor med mamma. Hittade inget som jag gillade så jakten fortsätter, istället hittade jag lite annat smått och gott som en bikini och en klänning. Och inte vilken bikini som helst (!!!!!) Den som jag skrek om här om dagen från nya h&m kollektionen. Tjiho! Nu är den min.

Imorgon är det skola som gäller igen, men den här veckan är det ju faktiskt bara 3 dagar som vi måste kämpa, för sen är vi lediga :D Niiice. De ska nog gå bra, bara att köra på!

/ U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0