Silvertejpade bröst & Matthew Williamson

Igår var det glamour skiva och det var skit kul! Alex och Ullis gjorde inbrott hos mig en halvtimme innan jag kom hem. Kom på dom med hela min garderob överallt i rummet förutom i just garderoben. Efter stök och bök med strumpbyxor som...haha..gick sönder hela tiden så fann vi oss tillräckligt glammiga. Jag vågade på mig ett linne som jag har haft en gång och jag var livrädd. Bilder kommer upp senare.

Imorse försov jag mig och hann inte beställa en hel bikini outfit från Matthew Williamsons kollektion MEN jag la vantarna på halva i alla fall. Hm tvingade mig dock att köpa för 190 kr så jag köpte en kroppslotion och ett par örhängen.
Nu ska jag göra mig redo för skolan!

Peace / Tea


Bodylotion 29.50, örhängen 19.50, Bikiniunderdel MW for Hm 149. Allt från Hm
Ses nästa vecka söta prylar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0