Stress

Nu är jag hemma och kan äntligen koppla av någelunda iallafall. Dagen har varit rätt hemskt eftersom alla pengarna till studentskivan skulle vara insamlade. Igår saknades det kanske 2000, så idag fick jag och några andra ringa runt och jaga folk så att vi skulle få deras pengar. En person vägrade att komma till skolan eftersom hon inte har sålt en enda biljett så klassen var tvugna att lägga ut 40 kr var extra. Inte kul!
Men nu är det fixat och det känns skönt iallafall!
Har även hunnit göra klart alla fotouppgifter och skickat in dem till Gunnar. Vid 1 var vi klara och en halvtimme senare satt jag på tåget in till stan där jag mötte Martin. Vi åt lunch tillsammans och snicksnackade litegranna innan jag var tvungen att åka till tandregleraren i Sumpan.

Nu sitter jag här hemma och pustar ut innan jag ska iväg till Bandhagen och spela match. :)

/S

Kommentarer
Postat av: Tea

2009-05-12 @ 17:07:09
URL: http://juu
Postat av: Tea

Lycka till sole!

2009-05-12 @ 17:07:30
URL: http://juudas.blogg.se/
Postat av: Ullis

ja lycka till :D

2009-05-12 @ 17:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0