två systrar söta

Snart kommer Tea hit och vi ska baka en polkagrischeesecake, jag vet, det låter underbart. Och det är underbart. Därför tänkte jag passa på att säga, trots att jag gärna vill hålla det för mig sjävl så mycket som möjligt, att "Två systrar söta" har dom underbaraste och godaste recepten någonsin, recept på världens godaste oreo cookies, det säger väl allt? Fick den underbara boken av min underbara lillasyster i julklapp, men har inte hunnit baka så mycket. Jag måste erkänna att bakning inte är min specialitet, är lite mer skillad på matlagning, men gott blir det hursomhelst. Lyssna bara: Chèvrecheesecake med lingonkräm, jag sitter nästan och dregglar här bara jag tittar ner i boken. Det finns glass, mjuka kakor, hårda kakor, desserter och till och med salt water taffy!

Ps. dom har också ett café inne i stan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0