Bara fem ynka dagar kvar

Igår var jag med min kära mor i Täby och köpte studentklänning, jag vet att jag är grovt sen med det!. Det blev ingen typisk modell utan jag trivdes bättre i en lite bohemisk vit klänning med vita, broderade mönster från Zara. Den var väldigt kort och ganska genomskinlig men det löste vi med hudfärgade underkläder. Nu fattas bara skor, för det orkade vi inte titta på, och smycken. Jag ska färga håret också och det blir väl idag eller imorgon.

Idag är det bara 5 dagar kvar till studenten. Mitt schema fram till dess ser ut såhär:

Söndag: Fixa brännan hos mamma och lite poolbad.
Måndag: Lite skola och sen till stan för att hitta skor, smycken, lösögonfransar, bodylotion från hm och färg om jag inte har köpt det tidigare. Eventuellt färga håret.
Tisdag: Lite skola, stan om jag inte hittat något på måndagen.
Onsdag: Allt ska vara klart. Håret ska vara färgat.
Torsdag: Varva ner...
Fredag: !!!!!!!!!!!! STUDENT FO SHOOOO!!!!!!!!!!!!!!

/ Tea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0