Church of hot addiction

Läste en artikel om boken förbjudna drömmar där det stod att masoschism är vanligare än man tror, speciellt när det kommer till fantasier. Så diskuterade man det där med lärare-elev fantasier och att praktiskt taget alla drömt om det nån gång. Och strålkastarna riktades direkt till min gamla musiklärare i Ekhammar. Jag garanterar att många av oss vet vem denne man med den äkta louis vuitton portfolion, halvlångt ruffsvänliga bruna hår, uppknäppta skjorta och svarta bågglasögon är.
Om alla hade haft honom i musik så skulle det inte vara konstigt att precis alla hade fantiserat om lärare-elev scenariot.
Ekhammars 90´or på den kvinnliga sidan håller nog med.
Men men, han hade flickvän och vi var waaaay för unga för honom så inget förverkligande här. Har dock fått kyssa en annan eftertraktad, dåvarande auktoritet från ekhammar, ingen riktig lärare utan en vikarie, men trots allt, han hade rätt att fika i lärarrummet.

Ett snaskigt inlägg att ta igen med efter några timmars tystnad från mig

/ Tea

Kommentarer
Postat av: U

verkligen ett snaskigt inlägg!

men nej jag kan inte hålla med dig, vet knappt vem stackaren är..ja tror inte ens att jag hade musik då nämligen :p



godnatt

2009-05-05 @ 00:40:22
Postat av: T

menar du att du inte vet vem christian är:P

2009-05-05 @ 09:15:07
Postat av: Anonym

det är precis vad jag menar :p haha

2009-05-05 @ 14:30:15
Postat av: A

hooooooohooooooooo!

2009-05-05 @ 14:40:53
Postat av: SOFIA

christian <3

2009-05-05 @ 15:38:28
URL: http://juudas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0