Vinkorksöppnare..hmm

Åh, nu orkar jag inte snuva mer! Varför blir man förkyld nu för, det är ju på väg att bli sommar. I alla fall..under dagen har jag storstädat mitt rum som såg bedrövligt ut. Och så plockade jag ut min bokhylla som jag tyckte var i vägen och det blev genast lite luftigare här inne :) Sen har jag rensat bland kläderna och plockat fram lite sommarkläder som var undanlagda.

Imorgon är det fredag och helg vilket känns riktigt bra, dessutom så jobbar jag min sista arbetsdag på McDonalds på lördag..och de måste jag säga känns riktigt, riktigt bra :)

Nu tänkte jag försöka mig på att hotta upp ett par jeans, ska göra dom lite slitna tänkte jag. Får se hur lätt det blev..fick tipset  att använda en vinkorksöppnare. Hmm? Får se hur det går.

/ U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0