Vitamin!

I morhgon är det parta fett! Sofia ska ha barnkalas på laserdoom aha! Ne...men studentskiva. Jag ska ha en beigevit/guldskimmrig klänning ( as söt, skulle lägga upp en bild om jag hade en kamera med den jävla laddaren har lämnat mig gråtandes, den jävuln) För att bryta av sötheten ska jag ha mitt sexiga nitskärp i midjan! Hett som en plätt.

Idag har jag fått en vitamininjektion gällande min engelska. Jag höll ett tal om den döläckra katten och the ultimate rock star, Brian jones. Det gick så bra att jag nästan kunde simma i min engelskalärares komplimanger. Om det hade gått att äta hade jag fått vara med på The biggest Looser. Nice va! Han älskar mig..ja. Och efteråt kom förvånadsvärt många fram till mig och sa att min presentation var otroligt intressant och bra.
Jag är en stolt Tea.

/...Ja, Tea


Tack Brian för din intressanta historia och mitt super MVG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0